Sledeće stajalište u misijama otkrivanja novih tržišta koje organizujemo za startape iz Srbije je – Amerika! Ovog oktobra, vodimo po jednog predstavnika iz do 3 startapa iz našeg ekosistema na studisjko putovanje u San Francisko i prestižnu konferenciju TechCrunch Disrupt 2025 – događaj koji okuplja preko 10.000 osnivača, investitora i tehnoloških lidera iz celog sveta.
Prijave su otvorene do 15. juna na linku OVDE.
Šta dobijaš ako budeš izabran?
- Pokrivene troškove prevoza, smeštaja i kotizacije za učešće na konferenciji
- Pristup vrhunskim predavanjima, pitch takmičenjima i networking događajima
- Mogućnost da dođeš do investitora i potencijalnih partnera/saradnika
- Umrežavanje sa liderima industrije i osnivačima iz celog sveta
- Direktnu vezu sa srcem Silicijumske doline
TechCrunch Disrupt 2025 održava se od 27. do 29. oktobra. Ovo studijsko putovanje Naučno – tehnološki park Beograd realizuje u okviru Programa promocije i popularizacije inovacione delatnosti Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija.
*Napomena: Troškove vize za USA (ukoliko je predstavnik startapa već nema), kao i proces prijave i izdavanja iste, startapi snose/sprovode samostalno.
Ko može da se prijavi?
Pravo na učešće imaju mikro privredna društvo u formi DOO koja:
- razvijaju inovativni proizvod (digitalni proizvod/softver, elektronski proizvod/hardver ili fizički proizvod), sa ambicijom da se šire na globalnom nivou, a primarno na tržištu SAD
- ostvaruju prihod od prodaje inovativnih proizvoda koji su predmet prijave
- prikupila su najmanje $100k kroz eksterno finansiranje (fondovi, poslovni anđeli)
- u većinskom su srpskom vlasništvu, a najmanje 70% privrednog društva je u vlasništvu osnivača (fizičkih lica) osim u slučaju kada je zbirni udeo osnivača manji usled prethodnih investicionih rundi (fondovi i poslovni anđeli)
- protiv pravnog lica se ne vodi postupak za privredni prestup, i nije mu izrečena mera zabrane obavljanja delatnosti
- 100% su vlasnici intelektualne svojine/tehnološkog rešenja
- od osnivanja kompanije nije prošlo više od 10 godina
Rešenje može biti iz bilo koje oblasti nauke i tehnologije i bilo koje industrijske vertikale, dok će skalabilnim softverskim rešenjima biti pružena prednost u selekciji.
Kriterijumi i proces odabira
Evaluacija i odabir startapa vršiće se na osnovu sledećih kriterijuma:
- Iskustvo i stručnost tima
- Tržišna pozicija, poslovni model (scalability potential)
- Prethodni rezultati i planovi (traction, investment readiness, itd.)
- Kvalitet pitch deck-a
- Značaj studijske posete za dalji razvoj startapa.
Kako se startapi prijavljuju?
Startapi koji ispunjavaju kriterijume mogu da se prijave popunjavanjem prijavnog formulara. Prijava je na engleskom jeziku i sastoji se od obrasca za prijavu i pitch deck–a startapa – do 15 slajdova po definisanim kategorijama (link do pitch-a trebalo bi da bude dodat u prijavni obrazac).
Prijavni link nalazi se OVDE, a rok za prijave je 15. jun.
Odabrani startapi su u obavezi i od njih se očekuje:
- Da odmah nakon prihvatanja učešća u misiji pristupe procesu viziranja
- Posvećenost razvoju inovacije
- Poštovanje uslova učešća na studijskom putovanju, uz obavezno prisustvo konferenciji
- Proaktivan pristup
- Promocija dobijene podrške
- Ulazak u punopravno ili virtuelno članstvo u NTP Beograd, po odluci NTP-a, u skladu sa raspoloživim kapacitetima i uslovima prijave.