Ralph.ai: Српски AI креатор продајног садржаја - Naučno-tehnološki park Beograd

Ralph.ai: Srpski AI kreator prodajnog sadržaja

Da li ste među onima koji su navučeni na AI alate, bilo da ih koristite u lične ili profesionalne svrhe? Da, govorimo o ChatGPT-ju, Midjourney i drugim softverima koji koriste veštačku inteligenciju za generisanje sadržaja.

A da li ste već čuli za Ralph.ai?

Za veliki broj profesionalaca u marketingu i prodaji on je već dnevna navika, sa najvećim brojem korisnika u EU, Kanadi i SAD.

Ovaj AI softver za content writing namenjen prvenstveno ljudima u prodaji i marketingu, kao i drugim poslovnim ljudima koji troše veliki deo vremena na pisanje sadržaja, razvija se uz podršku Raising Starts programa, kao jedan od startapa podržanih u okviru trećeg ciklusa.

Ubrzana produkcija prodajnog sadržaja

Koristeći najnovije modele veštačke inteligencije Ralph.ai omogućava pisanje svih vrsta sadržaja, od mejlova, objava na društvenim mrežama, LinkedIn poruka, ponuda i blog postova.

Korišćenjem Ralph.ai softvera korisnici znatno ubrzavaju proizvodnju prodajnog ili promotivnog sadržaja, štedeći i do nekoliko sati dnevno. To omogućava ogroman rast produktivnosti, dok sa druge strane novi AI modeli omogućavaju vrhunski kvalitet koji se meri sa onim koji je napisan od strane čoveka, ili čak u mnogim slučajevima bolji.

Rešenje i za lični problem osnivača

Manuelno pisanje marketinškog sadržaja može da uzme i više od pola radnog dana u kontinuitetu.
Sa ovim problemom su se susretali i osnivači Ralph.ai, koji zajedno imaju više od 8 godina iskustva u B2B Sales sferi i veći deo svoje karijere proveli su svakodnevno pišući prodajne i marketinške sadržaje. Tako su i došli na ideju da naprave sistem koji bi im uštedeo veliku količinu vremena i potencijalno povećao konverzije kroz konzistentost pisanja sadržaja.

Naš proizvod je jedinstven po svom fokusu na prodaju i marketing kao i posebni prompt engineering koji je u pozadini pisanja svih tih tekstova, a kao dodatni sloj samog AI modela – kažu osnivači.

Prema njihovim rečima, softver je pre svega namenjen malim i srednjim firmama, odnosno prodajnim i marketinškim timovima u njima, kao i preduzetnicima i frilenserima.

Ubrzan razvoj proizvoda

Uz „free” verziju alata, Ralph.ai već ima i prve korisnike koje plaćaju upotrebu softvera. Korisnici u najvećem broju dolaze iz EU i severnoameričkog kontinenta – Kanade i SAD.

Da održe kontinuitet u razvoju i ubrzaju svoju ekspanziju na globano tržište umnogome im je pomogla podrška kroz Raising Starts program.

– Pre svega nam znači mentorska podrška u donošenju bitnih odluka, da držimo brzinu razvoja proizvoda i biznisa. Sve radionice su nam bile jako korisne, usmerene prema praktičnim stvarima, a tu je finansijska podrška koja nam je omogućila mnogo brži razvoj proizvoda i samog biznisa.

Dalji razvoj startapa vezan je za diferenciranje u odnosu na tržište, naročito u pravcu personalizacije alata. Ove dodatne vrednosti odnose se na unapređenja kao što je mogućnost da korisnici sami dodatno “istreniraju” svoje AI asistente prema svojim potrebama koje će onda koristiti za pisanje sadržaja kroz softver.

Možda se pitate i da li je ovaj tekst napisan preko alata na Ralph.ai?

Proveriti sve njegove mogućnosti na ralph.ai

***

Uskoro novi krug podrške startapima u najranijim fazama razvoja inovativnih proizvoda i usluga kroz Raising Starts. 

Ako želiš da među prvima dobiješ informaciju o otvorenom pozivu ostavi svoj mejl na ovom LINKU.

Raising Starts je prvi pre-seed program u Srbiji koji startap timovima i kompanijama u najranijim fazama razvoja donosi stručnu i finansjsku podršku. Program sprovodi Naučno-tehnološki park Beograd, uz podršku Vlade Švajcarske, u okviru projekta “Tehnopark Srbija 2 – Podsticanje izvoza kroz razvoj tehnoloških parkova”, u partnerstvu sa Naučno-tehnološkim parkom Niš i Naučno-tehnološkim parkom Čačak.