sr Pon - Pet 09:00 - 17:00 office@ntpark.rs 011/3370-951

Ograničenja su gorivo za kreativce – Održan ZOOM meetup o marketing aktivnostima za vreme Corona krize

Iako su pred marketarima brojni izazovi, kriza sa Corona virusom može se posmatrati i kao vreme „kreativnog buđenja“, što će pokazati kampanje nastale u periodu samoizolacije i promene na pojedinačnim brendovima, istaknuto je na našem današnjem meetup-u “Četvrtkom u četiri” koji se bavio krizom usled pandemije Corona virusa sa stanovišta marketinga.

O načinima kako odreagovati i prilagoditi se situaciji, iz perspektive i velikih i manjih igrača na tržištu, govorili su Goran Jankulovski i Miloš Skokić iz agencije Žiška i Ivan Bildi, osnivač agencije Likes&Coockies.

Za startape, istakuto je, posebno je važno preispitati  da li je biznis model koji slede ovim ugrožen kao takav ili ga je potrebno izmeniti uz poboljšanja. Prednost manjih kompanija naši sagovornici vide u tome što su i pre krize bili u situacijama da se „dovijaju na razne načine“ i kreativnim kampanjama zamene velike budžete.

Ograničenja koje je ova situacija postavila pred marketare, mogu se sagledati i kao gorivo za kreativce, zbog čega ćemo, veruju naši sagovornici, u narednom periodu videti drugačije i zanimljivije kampanje. Na ceni će biti kreativna rešenja i način razmišljanja, kao i novi poslovni modeli.

Učenisici su ukazali na veliki broj primera, i dobrih i loših, kako su kompanije i brendovi odreagovali na aktuelnu situaciju, a bilo je reči i o kreiranju sadržaja.

Pred nama je faza povratka starim načinima komunikacije sa novim iskustvima i idejama – „novo igralište za komunikacije“ što će, kako je istaknuto, biti posebno zanimljivo za neke brendove.

Ceo meetup možete pogledati na našem YouTube  kanalu.