sr Pon - Pet 09:00 - 17:00 office@ntpark.rs 011/3370-951

Ključ je u dobroj pripremi – Crowdfunding kampanje u fokusu današnjeg meetup-a “Četvrtkom u četiri”

Šta treba da znate ako razmišljate o crowdfunding kampanji, za koji tip da se odlučite, kako da pristupite pripremi, na kojim platformama mogu da se vode, danas su na meetupu “Četvrtkom u četiri” podelili član naše zajednice Miloš Milisavljević iz kompanije Strawberry energy, koja je realizovala uspešnu crowdfunding kampanju i prikupila 360,000 funti (target 300,000) i Jes Bailey, osnivač Crowdfund 360 koja aktivno radi kao konsultant u ovoj oblasti.

Predviđa se da će crowdfunding tržište do 2030. imati vrednost od 300 milijardi dolara, a reč je o načinu prikupljanja kapitala za određene projekte, od što više ljudi do kojih možete da dođete u određenom vremenskom periodu.

Uspešne crowdfunding kampanje mogu biti dobra odskočna daska za kompaniju, povećati vizibilitet, učvrstiti odnos sa zajednicom i približiti vas investitorima, saglasili su se naši sagovornici, ali treba biti obazriv i dobro promisliti da li je ovaj vid prikupljanja kapitala dobra strategija, jer dok iz jedne neuspele kampanje možete izvući odgovarajuće lekcije, više od dve koje nisu imale uspeha mogu imati i drugačije efekte.

Sve je u dobroj pripremi – težak rad dolazi pre kampanje, smatraju naši sagovornici. Miloš je naveo da su se za svoju spremali gotovo dva meseca, što je bio “full time job” za 1-2 osobe u kompaniji u tom periodu, a svoj target su dostigli za manje od dva dana. Njihov cilj bio je pre svega PR, da se predstave široj publici, te dođu do što više brend ambasadora. Budite produktivni i doprite do što više ljudi kroz mrežu kontakata, društvene mreže i sl, savetuje naš sagovornik.

Uvek mislite na publike: zašto bi vam dali novac, šta žele da podrže i šta žele za uzvrat. Ne žurite, ističe Jes.

Na meetup-u je bilo je reči i šta se dešava kada se kampanja završi, kako meriti uspešnost, te kako izgleda dalja komunikacija sa investitorima.

Ceo meetup pogledajte na LINKU.

Ovaj događaj podržan je kroz projekat “Tehnopark Srbija 2 – podsticanje izvoza kroz razvoj tehnoloških parkova” od strane Vlade Švajcarske Konfederacije, u cilju podsticanja tehnološkog preduzetništva.