Intelektualna svojina (IP) bi trebalo da služi biznisu i strategija upravljanja pravima intelektualne svojine bi trebalo da bude sastavni deo biznis plana.
Jedan od načina monetizacije prava IP je i licenca.
Šta su to licence i kako inovativnim kompanijama koriste u poslovanju? Koje vrste licenci postoje? Šta su to open source licence?
Ovo su teme kojima će Vladimir Marenović, advokat u Živko Mijatović & Partners sa više od 17 godina iskustva u oblasti intelektualne svojine, govoriti na predavanju “Uvod u svet licenci” u NTP Beograd 13. juna, i pružiti sveobuhvatan uvid u načine i značaj primene licenci u poslovanju inovativnih kompanija, čime mogu generisati nove prihode za dalji razvoj – kroz prodaju prava na korišćenje tehnologija, brendova ili intelektualnog vlasništva drugim kompanijama.
📅 Kada: 13. jun od 15h
📍 Gde: Naučno-tehnološki park Beograd, Veljka Dugoševića 54
Pridruži se prijavom na LINKU.
Vladimir je priznat stručnjak koji je u vezi sa svim pitanjima intelektualne svojine savetovao brojne domaće i internacionalne kompanije.
Fun fact: Najveće svetske kompanije (Nike, LEGO, Warner Bros, Disney iliCoca-Cola) veliki izvor svojih prihoda ostvaruju upravo kroz licence. Calvin Klein čak 90% svojih godišnjih prihoda (od oko 160 miliona dolara) generiše od licenciranja svog žiga drugim proizvođačima donjeg veša, farmerki i parfema!