Од Швајцарске, УК, САД до Саудијске Арабије, GoBigname тим је за 11 година, креирао више од 250 брендова, бренд стратегија и визуелних идентитета, помажући стартапима, малим и средњим предузећима и мултинационалним компанијама да креирају глобалне брендове.
Томас Пeтрек, CEO овог branding студија стиже у Научно-технолошки парк Београд где ће у уторак, 19. марта одржати предавање и поделити кључне лекције и примере за стартапе и scale-upe како изградити глобално атрактивне брендове, укључујући и:
– Које су најскупље грешке које компаније праве у маркетингу?
– Који су кључни покретачи раста бренда?
– Како одабрати кодове брендова?
– Који део брендинга има највећи утицај на тржишни удео?
– Који део брендирања повећава могућност стицања нових купаца?
Sildo са више од 45 милиона корисника кога је купио Cisco, Berlin Brands Group који вреди преко 1,2 милијарде долара, Rezztek – технолошки бренд који је постао званично лиценцирани производ од стране НХЛ-а 2023 – само су неки од стартапа којима је Томасов тим помогао на путу да постану глобални играчи.
Предавање је отворено за све заинтересоване уз обавезне пријаве на ЛИНКУ.
НТП Београд ово предавање реализује у сарадњи са Швајцарским институтом за заштиту интелектуалне својине (Swiss IPI) у оквиру активности на пројекту „Технопарк Србија 2 – Подстицање извоза кроз развој технолошких паркова“ уз подршку Владе Швајцарске.