Od Švajcarske, UK, SAD do Saudijske Arabije, GoBigname tim je za 11 godina, kreirao više od 250 brendova, brend strategija i vizuelnih identiteta, pomažući startapima, malim i srednjim preduzećima i multinacionalnim kompanijama da kreiraju globalne brendove.
Tomas Petrek, CEO ovog branding studija stiže u Naučno-tehnološki park Beograd gde će u utorak, 19. marta održati predavanje i podeliti ključne lekcije i primere za startape i scale-upe kako izgraditi globalno atraktivne brendove, uključujući i:
– Koje su najskuplje greške koje kompanije prave u marketingu?
– Koji su ključni pokretači rasta brenda?
– Kako odabrati kodove brendova?
– Koji deo brendinga ima najveći uticaj na tržišni udeo?
– Koji deo brendiranja povećava mogućnost sticanja novih kupaca?
Sildo sa više od 45 miliona korisnika koga je kupio Cisco, Berlin Brands Group koji vredi preko 1,2 milijarde dolara, Rezztek – tehnološki brend koji je postao zvanično licencirani proizvod od strane NHL-a 2023 – samo su neki od startapa kojima je Tomasov tim pomogao na putu da postanu globalni igrači.
Predavanje je otvoreno za sve zainteresovane uz obavezne prijave na LINKU.
NTP Beograd ovo predavanje realizuje u saradnji sa Švajcarskim institutom za zaštitu intelektualne svojine (Swiss IPI) u okviru aktivnosti na projektu „Tehnopark Srbija 2 – Podsticanje izvoza kroz razvoj tehnoloških parkova“ uz podršku Vlade Švajcarske.