Kako da priču o vašem startapu, proizvodu ili usluzi ispričate na atraktivan, svima prijemčljiv način?
Kako da privučete pažnju medija, uspostavite i održavate odnose sa njima?
Zašto vam je potreban dobar PR (iako možda mislite da nije)?
Po odgovore na ova pitanja i konkretne PR savete iz prakse, dođite na radionicu sa Eugen Stamm-om, startap novinarom u evropskom fondu Verve Ventures!
📅 8. novembar
🕒 16h
📍 Naučno-tehnološki park Beograd, Veljka Dugoševića 54
Prijave na LINKU.
Eugen Stamm ima više od 15 godina novinarskog iskustva u pokrivanju tema u oblasti razvoja inovacija i investiranja u tehnološke startape. Radio je za Neue Zurcher Zeitung, najuglednije švajcarske novine. Verve Ventures se pridružio 2018. godine i izradio strategiju sadržaja sa fokusom na intervjue sa preduzetnicima iz portfelja. Napravio je i nekoliko investicija u startape, imao je nekoliko exit-a i bio je član odbora švajcarskog fintech startapa.
Definisanje go-to-media narativa pomaže startapima u izgradnji PR strategija, da uspostave i održavaju pozitivan odnos sa javnostima, upravljaju reputacijom, kao i potencijalnim kriznim situacijama. Krajnji cilj PR-a za startape je privlačenje pažnje i podizanje vidljivosti kod potencijlnih kupaca, investitora i drugih zainteresovanih strana.
Predavanje se organizuje uz podršku Vlade Švajcarske, u okviru projekta “Tehnopark Srbija 2 – Podsticanje izvoza kroz razvoj tehnoloških parkova”.