Водимо те на Slush - До 6. новембра пријаве стартапа за одлазак на водећу европску tech конференцију - Naučno-tehnološki park Beograd

Водимо те на Slush – До 6. новембра пријаве стартапа за одлазак на водећу европску tech конференцију

Стартап карте за овогодишњи Slush, једну од 5 најбољих светских tech конференција, су распродате, а два стартапа из Србије имају још једну прилику да се придруже једном од највећих стартап догађаја и месту окупљања представника VC-јева од 30. новембра до 1. децембра у Хелсинкију!

Две улазнице за овај престижни догађај обезбедила је Амбасада Финске у Београду, док ће Научно-технолошки парк Београд подржати одлазак два стартапа у Хелсинки покривањем трошкова повратних авио карата, кроз пројекат “Технопарк Србија 2 – Подстицање извоза кроз развој технолошких паркова”, уз подршку Владе Швајцарске.

Стартапи могу да се пријаве попуњавањем форме на линку ОВДЕ, до понедељка 6. новембра у 10h.

Slush ће ове године окупити више од 5.000 оснивача, 3.000+ инвеститоира и фондове предузетничког капитала (VC) из целог света!

Ко може да се пријави?

– стартапи који развијају иновативни производ (дигитални производ/софтвер, електронски производ/хардвер или физички производ) са скалабилним пословним моделом и амбицијом да се шире глобално
– у већинском су српском власништву, а најмање 70% предузећа је у власништву оснивача (физичких лица)
– имају до 50 запослених (микро и мала предузећа)
– прошло је мање од 10 година од оснивања друштва са ограниченом одговорношћу
– остварују приход од продаје иновативног производа
– прикупили су најмање 30.000 евра путем екстерног финансирања (грант, БА или VC).

Пријава се састоји од кратког упитника и pitch-deck-а стартапа (до 15 слајдова по дефинисаним категоријама, линк до pitch-а требало би да буде додат у пријавни образац).

Критеријуми по којима ће се оцењивати стартапи су: искуство и стручност тима, тржишна позиција и пословни модел, претходни резултати и планови (traction, investment readiness, итд.), квалитет pitch-а и значај учешћа на Slush-у за даљи развој стартапа.

Које су обавезе одабраних стартапа?

– Посвећеност стартапа развоју своје иновације
– Проактиван приступ током учешћа на догађају
– Промоција подршке добијене од НТП Београд i Амбасаде Финске
– Улазак у пуно или виртуелно чланство НТП Београд од минимално годину дана, уколико већ нису у чланству неког научно-технолошког парка, уз могућност коришћења пословног простора у иновативној заједници оснивача у комплексу НТП Београд. О чланству у НТП Београд можете погледати ОВДЕ.

За додатне информације пишите нам на мејл: bojan.milenkovic@ntpark.rs